Thunder

Hellu där! Jag gick på maskeraden igår och det var trevligt att träffa folk, även om det var lite för mycket på en och samma gång. Det är dessutom ganska ovant att vara i princip den enda som är nykter på en fest, jag hade lika kul ändå, jag kände inte att jag behövde dricka så mycket. Något mindre trevligt som hände igår var att min dator slutade funka, nu sitter jag alltså vid pappas stationära dator som har ett äldre windows än vad jag har på min. Jag ska ringa till kundtjänsten imorgon och kolla om de vet vad man kan göra. Iförsig är datorn inte direkt ny så det börjar bli dags att köpa en ny dator men nu kommer jag inte åt någonting alls som finns på datorn och det gillar jag inte! Jag har massa viktiga papper där och framförallt musik och bilder. Jag tror inte att det är så svårt att laga den, jag har haft liknande problem förut med andra datorer men då har pappa fixat det. Men vi får helt enkelt se vad de säger imorgon. Min kusin hade förresten en jätte cool dator med sig när vi var ute vid stugan förra veckan, det är en sån som man kan sätta ett eget mönster på eller så kanske det redan är ett mönster på den. Hur som helst verkade den bra så när det blir dags att köpa en ny dator kanske det helt enkelt blir en sån. Jag skulle väldigt gärna vilja ha en dator som det går att spela The Sims 3 på också, det funkar inte på de flesta bärbara datorerna. Jag får helt enkelt göra en lista på vad den nya datorn ska klara av. Nej nu ska jag titta lite på tv och se om någon vill ta en liten promenad sen!

 

 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0