I wanna run like the speed of the sound

Idag var den första skoldagen och även den första dagen jag verkligen gjort något en hel dag sen.....ja, jag vet inte ens sen när! Jag tycker det var kul att vara tillbaka i skolan, vi har så många intressanta ämnen nu i trean plus att schemat är riktigt bra. Det känns väldigt skönt att ha något att se fram emot, det känns som en väldigt bra motivation faktiskt, om någon missat vad motivationen är så är det såklart att äntligen ta studenten! Förövrigt tar jag studenten den 10 juni. Jag håller verkligen tummarna för att det min student inte krockar med mina närmaste kompisars, det vore så tråkigt att inte kunna gå på deras. Nu ska jag äta, ikväll blir det True Blood och kanske lite bilder från Majas födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0