Great Skies

Godafton! Jag vaknade upp av att jag knappt kunde andas, har nämligen blivit super förkyld! Min hals gör jätteont och feber har jag också. Jag blir så trött på att vara sjuk, vilket härligt lov jag haft, kommer komma tillbaka till skolan och vara tröttare än jag var när vi slutade. Iallafall rent fysiskt, igår gick jag hemifrån till Mälarhöjden och när jag kommit fram till min faster så höll jag på att dö av utmattning! Jag tror fortfarande jag orkar lika mycket som jag gjorde innan, typ gå fort och bära tunga saker. Det låter inte som någon stor grej men det är något som förändrar varje dag och varje sak jag gör. Det är så skönt att det är något jag kan göra något åt, det enda jag behöver göra är att tänka på att jag måste ta det lugnt. Jag hoppas jag hinner bli frisk till på lördag iallafall för då ska jag gå på maskerad! Jag har dessutom kommit på världens bästa utklädnad! Tjohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0