Våra blickar är det finaste vi har

Hellu! Helgen är slut, imorgon blir det skola igen...Är inte så taggad på det. Men men det kommer nog gå så bra så. I fredags var jag på en inflyttningsfest med Maja bland annat och igår hade Robin fest. Det var faktiskt jättekul att vara på en fest som inte ligger på andra sidan stan också. Jag hade kul! Det enda dåliga är att jag inte har kunnat äta på hela dagen, jag har ätit en macka, men snart så ska jag försöka äta middag. Så himla konstigt det där med att vara bakis för det har bara varit att jag inte kunnat äta vilket är lite knäppt.
Nu ska jag iallafall gå ner och se om maten lockar mig eller inte.
Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0