Take it baby love it love it

GLAD PÅSK!
Eller något i den stilen. Sitter och lyssnar på Laganas-playlisten och är glad för jag har en så fin handduksturban på huvudet! Om några timmar blir det årlig påskmiddag med mammas sida av släkten, ska bli trevligt att träffa dem, ska även försöka höra vad de planerat att köpa till min mor som fyller hela 50 år på tisdag! Jag har redan köpt en present men femtio år är en stor och framförallt jämn siffra så något mer ska det bli! Efter middagen ska jag och min kusin Jenny gå ut, känns som om det kommer bli både en bra dag och kväll!
Nej nu är det dags att välja kläder och göra sig i ordning. Ha det fint! 


Kommentarer
Postat av: Kite

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-04-30 @ 17:18:42
URL: http://kite.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0