Do you want to hear my heartbeats?

Hallå där! Haha jag somnade i sängen vid typ elva och sov tills halv två, så nu sitter jag här, vet inte varför egentligen, har ganska svårt att hålla ögonen öppna.
Idag eller för att vara petig igår så fyllde mamma år, var inget direkt spektakulärt firande för på lördag ska hon ha kalas så då blir det nog mer kalasigt! Jag åkte in till stan med Erika och gjorde äntligen piercingen i läppen, jag tror det blev fint, men jag har inte riktigt fattat att jag har den ännu men det kommer väl! Imorgon så ska jag försöka få ytterligare mer plugg gjort och så är det jobb på kvällen som jag inte direkt är super taggad på, men jag får tänka på att den tiden är pengar!

Kommentarer
Postat av: minnztar

GÖTTANS

2010-04-08 @ 18:07:31
URL: http://blotna.blogg.se/
Postat av: Anja :)

Tackar!

Klänningen är en vanlig basic-klänning från H&M, men så har jag klippt bort ena armen och sytt så det ser snyggt ut :)

(Har ingen symaskin, men det är jättelätt att sy förhand)

2010-04-12 @ 10:31:47
URL: http://almeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0