Can you get it before you've lost it please?

Jaha, så blev jag sjuk....Jag kan inte prata, kan inte andas, kan hosta väldigt mycket och sen har jag nog slagit rekord i hur många gånger man kan blöda näsblod på en dag! LIVET ÄR UNDERBART. Jag önskar att det fanns något annat som fick mig må bra just nu men nu känns allt jävligt skit. Tror kanske att jag valde helt fel och riskerar att bli lika extrem sårad som jag blev förra gången, MEN som en mycket fin vän sa till mig "Satsar man inget kan man inte heller vinna" och det är det jag tänker på just nu. Dessutom tror jag bara att det finns en förlorare i hela den här grejen och det är inte jag, för jag vågar iallafall vilket man inte kan säga om dig.
Nu ska jag lägga mig i min säng och dricka lite svartvinbärsdryck innan jag åker iväg till feberdröms-landet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0