Dreaming while Awake

Jag har inte bloggat på jättelänge, kanske för att ingen läser bloggen eller för att det helt enkelt inte händer mycket i livet just nu.

Idag var jag hemma från skolan för jag är sjuuuuuk. Dessutom drömde jag jättekonstiga drömmar hela natten, såna drömmar som man inte förstår är overkliga förräns man tänt lampen och tittat sig runt i rummet.
Vad gör jag på här? Även fast man inser att det inte hänt på riktigt går man ändå runt med en känsla av obehag resten av dagen, det kändes så verkligt.

Förutom konstiga drömmar och mycket jobb samt plugg händer faktiskt inte så mycket. Höstlov och Halloween närmar sig och jag har hela TRE Halloween fester och en begravning att gå på. Frågan är bara vad jag ska klä ut mig till? Jag brukar aldrig komma på något och så står jag där i panik på fest dagen. Senast jag skulle på maskerad klädde jag ut mig till kanin (nej inte playboy-bunny det är inte alls lika kul som riktig kanin!) och då köpte jag en kanin djurnäsa från Buttericks, den var faktiskt jättebra och billig men känns lite tråkigt att klä ut sig till samma sak igen. Förslag på utklädnad?

Fick förresten byta projekt på jobbet i måndags så den här veckan har jag suttit på Comhem, går faktiskt bra, sålde fyra stycken igår.


                                


Kommentarer
Postat av: maja

hahahha va söööööööööööööööööööööööööt!!!!

2009-11-02 @ 15:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0