Took my heart to the limit and this is where I'll stay

Helgen börjar ikväll för mig.

Idag hade vi temadag i skolan, Brännkyrkas got Talent. Eftersom jag har varit med och planerat så fick jag inte delta i själva tävlingen så jag sprang i princip runt i skolan och tittade på vad folk gjorde hela dagen. Alla hade faktiskt ansträngt sig och det var riktigt roligt att se, min klass vann tredje pris vilket är jättekul!

Dagen avslutades med kriminologi prov, det gick bra men satt i 105 minuter vilket är låååååång tid så stirrade mig blind på det jag skrivit. Jag åkte sen till Buttericks för att leta maskerad kläder, hittade en fjäder och en cigaretthållare! Vad ska jag vara? Tam-tam-taaa!

Jag beställde en klänning från Style by Stars den 21 september och det var fyra veckors levaranstid och jag har ännu inte fått den, vad är det för jävla skit? Hade planerat att ha den imorgon på farmorsbegravning. Tänker nog två gånger innan jag räknar med deras leveranstider.....USCH!

Imorgon är det begravning på dagen och på kvällen är det Halloween fest på jobbet. Det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0