They will haunt her through the day

Så var helgen slut.....
Idag var jag hos frisören, slingade mitt hår både mörkt och ljust. Josefine satt med mig i typ två och en halv timme och pratade. Hon tyckte det blev fint men hon är iförsig en sloth......nä men det är lite ovant men man vänjer sig väl snart vid färgen.

Såg också en jättefin klänning på Bikbok, som faktiskt har blivit mycket bättre på kläder än de var förut. Funderar på att dra in imorgon och köpa den. It was niiiiice! En sån man kan ha både på sommaren och vintern.
Igår var det förresten lite fest i Mälarhöjden, det var kul men jag skulle vara uppe klockan halv åtta imorse så kom väl hem liiiiiite väl sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0