My generation will make it right

Ibland när jag tänker på vilka äckliga människor det finns så vill jag seriöst bara gömma mig under täcket och bara ligga där tills allt är bra igen.

Jag fattar inte hur vuxna människor gör något sånt och hur de uppenbarligen inte kan se att jag är 30 år yngre än vad de är, därför är det inappropriate...
Men tydligen inte, tydligen kan man inte tro på att folk ska kunna bete sig, man kan helt enkelt inte förvänta sig att bli respekterad, man kan inte förvänta sig att vissa människor förstår vad som är rätt och fel.
Det är så frustrerande, man tänker alltid på vad man själv skulle göra i en sådan situation, men sen är man plötsligt där och då vill man bara bort därifrån. Ord spelar ingen roll då, man vill bara bort. Det handlar inte om att tycka det som den människan gjort är okej, för mig handlar det om att känna sig ensam och vilja fly.
Kanske hade det varit annorlunda ifall jag inte suttit där helt ensam, men nu gjorde jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0