In the morning after

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Åtta stycken
Vilken svordom använder du mest?
Hmm svårt, började faktiskt svära först för något år sen, ett hederligt "va faaaaaan" kanske
Äger du en Ipod?
Nix! Kör på en zen stone
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ställer om den varja kväll
Hur många resväskor äger du?
En som är min egen, har dock ärvt en av farmor nu
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Varför i helvete skulle man göra det?
Var köper du dina matvaror ifrån?
Där det är fräschast, köper helst grönsaker på torg och dylikt
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
En policy jag har är att inte vara med på bild, tråkigt ja.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Minns inte har så lite tid numera
Har någon av dina vänner barn?
Nej
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ett par fina skor och en vinterjacka
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ofta!
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Bara vid extrema fall
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
I datorn ligger Twilight ljudboken
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Tough choice, mjölk i sin heder men me looove chocolate
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Kan ha hänt
När var senast någon stötte på dig?
Aldrig
Vad åt du till middag?
Sjömansbiff
Använder du huvtröjor?
Nästan aldrig, möjligtvis till gym.
Kan du vissla?
Nej
Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Vem var den senaste som ringde dig?
Matti
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Gillar Lustiga Huset på Grönan hihi!
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Jag VET det.
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
Nollåtta!
Tittade du på tecknat när du var liten?
Disney, Barbapapa, Bob&Bobek(?) med mycket mera!
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Närmsta köpcentrum är väl Skärholmen och Liljeholmen
Hur många syskon har du?
Ett. En storasyster
Är du blyg inför det motsatta könet?
Skulle jag inte påstå
Vilken film kan du alla replikerna till?
Vet ingen på rak arm
Äger du några band-t-shirts?
Håkan Hellström har jag haha
När flög du senast?
I augusti från Kreta. Hatar att flyga.
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Fyra
Läser du för skojs skull?
Har inte tid längre
Pratar du några andra språk?
Engelska, lite spanska, kan väl några artighetsfraser på grekiska också
Diskar du din egen disk?
Ibland
Har du gråtit offentligt?
Har hänt men då har någon varit extremt elak
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Öron, tunga, näsa, navel, tatuering blir det efter 19 februari.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Vem fan dejtar ens i Sverige?
Kan du kasta macka?
Nej
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej men vill åka dit!
Vem har du med på BIOn?
En vän
Vem var din favoritlärare?
Marie Bergman
Vad har du för väder?
Rullgardin?
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Absolut det är snyggt
Har du en blogg?
Tror detta är en blogg
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Svenska, krim tror även jag kommer gilla filosofi och psykologi
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Haha ja! (full)
När sov du senast på golvet?
Never?
Vilken är din favoritdrink?
Rosa Pantern eller White Russian!
Gillar du din boendesituation?
Njae
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Sex timmar
Äter du frukost dagligen?
Oftast inte
Är dina dagar Hafullbokade och stressiga?
Ja extremt
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Händer
Vilken är din favoritfrukt?
Mango
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Borde det
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
Arton år
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nja när jag kan
Tror du på liv på andra planeter?
Mycket möjligt
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jag själv
Tror du att gud är en man eller kvinna?
Varken eller, obefintlig
Vad var det senaste du åt?
Sjömansbiff
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Fungerar ganska bra med båda generellt, men umgås mest med killar nuförtiden.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Har för mig att både min kusin och farfar ville att jag skulle heta Alexandra medans mamma och pappa Isabelle
Gillar du senap?
Till typ korv så är det gott
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Ta dig i kragen kvinna! Nej men pratar inte direkt med mig själv.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Usch är livrädd för sånt
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nä...
Tycker du om att krama folk?
I am a huggiebear!
Skulle du säga att du är trendig?
Ingen aning, får fråga någon annan om den saken
Äger du en digitalkamera?
Ja en skitgammal som inte fungerar :( *vill ha ny*
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Återigen, vem fan går på dejt?
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Yoda, trots att jag inte sett filmen!
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja det är klart, what's up med det liksom?
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Kommer inte ihåg, en bok jag läste i nian om två bästa vänner och Vingklippt Ängel
Tycker du att du är attraktiv?
Nej
Vad är du allergisk mot?
Pencillin
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Ja det är väl klart, their business.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, ska jag låta det mördade djuret ruttna istället för att äta eller?
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning faktiskt, mina föräldrar kom på namnet efter jag fötts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0