Dansa med ammunition i blicken

Enormt onödig dag! Mattelektion i typ en timme där det var eget arbete (i alla fall för min del) och sen slut för att läraren är hemma med sjukt barn? Vad är det för stil...Skönt att hinna hem emellan skolan och jobbet och sova lite middag iförsig hihi.

Helgen närmar sig, det enda dåliga med det är att imorgon när det är fredag den trettonde har jag två prov. Ett är på en film som jag inte ens sett och det andra är rättskunskap. Känns som om vi har haft typ tre rättskunskaps lektioner men men det är bara bita ihop och plugga lite grundlagar och domstolar.
På kvällen blir det maskerad, visst halloween var för några veckor sen men maskerad kan man ha året runt! Dessutom blir festen mycket roligare med utklädnad. Har iförsig lite panik över vad jag ska vara, utomjording, tjugotalsdam, häst alternativen är många men valet är svårt.

Nu ska jag sova middag, godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0