comming out of my cage and i've been doing just fine

Idag måste det tydligen städas i fönstret för att äntligen kommer det en fönsterman och berättar hur mycket det kostar att byta ut mitt sovrumsfönster som är RUTTET! Äckligt äckligt....
Stirrar på min garderob som är överfull vilket förvirrar mig, känns som om jag inte har några kläder alls.
Vill inte skylla på kläderna iförsig, det är kläderna på mig som inte riktigt går ihop. Ser liksom inte bra ut.

Jag vill också ta mig i kragen och börja träna, men jag har ingen tid. Inte med jobb, skola, (tv) och vänner.
Kanske får sluta med att sova så länge på helgerna eller köpa någon såndär hemma tränings video haha.

Fattar förresten inte att det snart är helg igen, på fredag är det faktiskt maskerad vilket kommer bli jättekul. Måste bara fixa en ultimat utklädnad, svåååååååååååårt..........
Får ångest över skolan, vill bara att det ska vara jullov och ha mvg i alla ämnen, haha. Nejmen jag förstår inte hur de som styr Sverige vill ha framtidens ledare, utbrända, stressade in i ryggmärgen och ångestfyllda?
Att ha en sån fruktansvärd längtan till helg och skolans slut är inte konstigt, men kom igen, lite överdrivet börjar det bli. Folk nuförtiden måste gå kurser och liknande för att lära sig att ta det lugnt och slappna av.

Vi bor i ett land av stressmonster och det är jätteläskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0