Change came in disguise

Känner bara för att göra som en björn och seriöst gå i ide.
Det brukar handla om att vintern i sig är så kall och mörk.
Men det kändes så annorlunda nu.



Men men ska inte bara gnälla.
Idag var jag faktiskt tillbaka på jobbet och fick sitta på fiberlan. Det gick faktiskt bra, sålde tre vilket jag är nöjd med för att vara min första dag på projektet!
By the way är det bara 80 dagar kvar till min födelsedag, det känns som om det var igår (eller nja kanske inte igår men förra veckan) jag satt ångestladdad och tänkte på hur lång tid det var att vänta.
Innan jag var fri att leva livet på riktigt, inte känna mig som en vingklippt fågel. Fast där jag inte ville vara.

Men nu är det inte långt kvar, inte långt kvar tills jag får flyga på riktigt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0