No more wicked games to play

Är fast i ett riktigt what the fuck-moment. Ligger här sjuk som ett as IGEN, trots den fina sprutan som sattes i min arm för en vecka sen. Den förde med sig en del biverkningar och har tydligen noll effekt? Vad hände med att skydda mig från svinis (som mamma tror att jag har nu)?
Jag hoppas det här går över fort, har absolut inte tid att vara sjuk. Låter kanske inte supersunt att inte ha tid att bli sjuk men har verkligen hur mycket plugg och jobb som helst nu. 

Jaja kanske skulle försöka äta en fruktcocktail. Det är verkligen det enda jag äter när jag är sjuk, något jag starkt rekommenderar för alla andra sjuklingar som är ohungriga men behöver lite mat!

Kommentarer
Postat av: My

Sv: OH NO!!!! :(

2009-12-04 @ 15:45:15
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0