I will be here

Idag var jag tvungen att gå och jobba fast jag inte mår bra. Behöver pengarna och har redan varit för mycket sjuk. Då jag nästan alltid kommer jättemycket för tidigt eller för sent så brukar jag ofta hinna strosa runt i ringens lilla shoppingcentrum om jag inte måste rusa in direkt till jobbet.
Idag hade jag tid, så jag letade lite julklappar. Hittade en del, bland annat till min syster och till mig själv!!!!
Ska inte skvallra för mig själv om vad det var men det var iallafall djurformat och ifrån Indiska.....Mohahahah!
Jag kommer bli mycket glad för presenten!

Nu mår jag illa igen. Imorgon är det väl dags för sjukdomen att loopa om från början igen, bara att förbereda sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0