Fresh Fruit

Ligger i soffan och vilar lite innan jag måste springa iväg till jobbet. Hann gå förbi "Björns Bod" påvägen från tunnelbanan. Han har faktiskt gjort fint i sin lilla affär och jag tror det kommer gå mycket bra, bara allt kommer igång ordentligt. Blää har verkligen ingen lust alls att gå och jobba, men jag måste verkligen....jaja det är bara hoppas tiden går fort och jag får mycket sålt så jag kommer upp i den nya sugiga provisionen.
Det är verkligen dags att söka nytt jobb, det är inte det att jag inte får ut något av jobbet jag har nu men det tar alldeles för mycket tid som jag egentligen behöver till annat. Kommer liksom alltid hem klockan tio efter jobbet och då ska jag äta, plugga, egentligen hinna träna. Det är helt orimligt, oftast äter jag bara och tittar på teve sen sover.

När jag kommer hem ska jag skriva mitt CV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0