You can't keep running in and out of my life

Åh julefrid. Ligger i soffan relativt nyvaken och lyssnar på Name the Pet. 
Helgen har ägnats åt att fira mini-julafton, min syster var häruppe och jag fick en apa från Indien som heter Raji! Den låter tillochmed som en riktig apa. Fick även klistermärken med apor. Jag älskar apor och jag är sex år gammal!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Borde väl egentligen köpa någon överbliven julklapp, hämta ut mina skor på posten eller bygga en snögrotta. Men istället ligger jag här som en Homer Simpson och bara degar.
Rätt så nice ändå!

Ska försöka få med Alva på New Moon ikväll. Hoppas hoppas vill se den nuuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0