Close the door and leave your key

Ta fram telefonboken i din mobil. Bläddra fram till det namn som har följande plats...

Har du kysst nummer 7? André haha...Ja det har jag ju, men det var längesen

Brukar du hänga med nummer 19? Cajsa. Nje, särskillt inte då hon bor utomlands nu.

Gillar du nummer 26? Chrippe. Ja då men vi ses inte så ofta

Är 15 din bästis? Björn är min vän men hans fru är min bästis!

Älskar du nr 10? Nej

Är nr 20 bra? Carro är en bra person.

Har du träffat nr 9 i veckan? Anna. Jag träffade henne i lördags.

Har nr 16 gått i samma klass som du? Bodén, haha nej men i samma skola.

Vet du om nr 31 har ett förhållande? Haha ja det har han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0