i said ooh girl chock me like an electric eel

Jag har inte bloggat nånting på jättelänge, kanske för att jag inte har orkat, kanske för att en elefant kastade sten på mig...
Idag var det iallafall vanlig dag på Brännkyrka Gymnasium, på samhällslektionen kom jag josefine och sofie på roliga namn på våra lärare, hilarious :D. Efter skolan åkte jag till Götgatan och köpte en kjol som jag hittade i stan igår men hade inga pengar då.
Imorrn har vi en jätteskön dag, vi börjar halv nio och slutar typ 11:20, har ingen samhäll, svenska eller engelska, härligt.
Men nu ska jag plugga, har nästan blivit bra på det där med att plugga nu....not...


Kommentarer
Postat av: Anonym

...BABY GIRL TURN ME ON WITH YOUR ELECTRIC FEEL!

2008-09-17 @ 21:12:57
Postat av: erika j

du e söööt baaazziii!

2008-09-17 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0