kanske faller man isär endast för att bli hel igen

Hallå i natten !
Idag var jag inte i skolan eftersom min konstiga huvudvärk spökade omkring igen. Mot eftermiddagen blev det bättre så jag mötte Marie-Louise och fick hennes nyckel eftersom jag ska barnvakta Isis imorgon. Efter det träffade jag min kära vän Minna vi pratade och åt torkade bananer, låter konstigt men var helt okej som Minna sa äckligt i början men sen blev det gott. Hampus skulle hjälpa mig att skriva ett CV men så blev det inte, istället lagade jag, Maja och Hampus spaghetti och köttfärssås, eller jag och Maja lagade inte så mycket vi åt mest upp avocadon. Imorgon ska jag först på begravning och efter det ska jag hämta Isis på dagis, hoppas det händer nåt kul sen på kvällen :)
Juste idag såg jag det typ roligaste nånsin, Maja hade en elefant på handen ! :D HAHA! Den kunde prata också


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej kusin!

Mkt tänkvärd rubrik du har på det här inlägget..... Hmmmm.....

Kram kram love you

2008-10-19 @ 16:41:30
Postat av: sandra

ja den är fundersam :) <3

2008-10-19 @ 23:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0