i keep dreaming that i have it all

Idag har jag gjort läxor nästan hela dagen. Känns bra att vara klar med nästan allt.
På onsdag är det samhällsprov, kan nog gå hursomhelst. Tror inte jag kommer kunna hur en lag blir till, det är liksom fjorton punkter! FJORTON! Nästan omöjligt!

Veckorna går så snabbt, det är söndag och dagen efter det är fredag och sen är det söndag igen, men jag klagar inte det är skönt. Synd bara att det går lika snabbt, om inte snabbare, när man väl är ledig och har lov.

Idag kom förresten den första snön. Det är så fint när det snöar och man är inne och ser på. Jag vill inte ha den där äckliga slaskiga snön, riktig snö eller ingen tack!

Nu tror jag jag ska göra lite oboy och städa rummet.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0