varför måste vi döda varandra?

Igår skrev jag ett superlångt inlägg med bilder och allt, kände mig riktigt duktig och då försvann det såklart.....
Dagen igår gick till mestadelen ut på skola....som vanligt.
Erika spelade Håkans nya låt och självklart blev jag kär. Den heter För en Lång lång tid och är precis sådär Håkan bra som det ska vara. Efter skolan gick jag och Ines till Nästan Hemma vi fikade kärleksmums och svartvinbärssaft. Frida Julia och Camilla joinade oss ett tag innan jag och min vän gick runt lite inne på 2 Plan, där fanns det massa söta vårkläder, men alla vårklänningar var så långa, är det modernt med långa vårklänningar i vår(?) Jag hittade iallafall en jättesöt vit stickad kofta som jag blev alldeles kär i. Ska nog köpa den, det var en såndär som skulle vara jättebra på sommaren, när jag har blivit brun hihi.

Idag är jag hemma. Igår var inte direkt den bästa dagen i Alexandras liv, blä usch. Det vill jag inte prata om iallafall, jag läste på Erikas blogg att hon inte hade haft en så bra eftermiddag/kväll igår heller, allt kan ju inte vara bra hela tiden men lite bra ska man väl ändå få i sitt liv.
På det är det massa läxor också, Idrotts uppgiften, SO, NO, Hemkunskap, Syslöjd och åh ! Jag orkar inte ens tänka på allting fast jag måste...Bläää.
Det är bara tolv veckor kvar tills skolavslutningen....TOLV veckor sen är det slut med Mälarhöjden, vi går ut och kommer(förhoppningsvis) aldrig tillbaka, inte som elever iallafall. Jag kan inte fatta att jag har gått där i 10 år, men jag har verkligen fått massor med kompisar här och jag har lärt mig mycket, haha såklart, skolan är ju till för att lära ut.
Jag kommer ihåg på lågstadiet när jag fick för mig att jag skulle göra en film, det gick ju bra.....eller inte.....

Nej nu ska jag dricka lite oboy och göra lite läxor.
image20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0