i was praying that you and me might end up together

SJUKT HÄRLIGT MED LOV! WOHOOOOOOOOOOOOOOO !
Så, lovet har börjat, efter skolan gick jag Minna Nora och Erika till Nora och åt upp kladdkakan som jag och Nora bakade igår, sen kom den andra Erika men då fanns det inte så mycket kvar....Det är så tråkigt att många åker bort på lovet....Självklart är jag hemma som vanligt, jag och min familj åker verkligen aldrig nånstans, eller pappa åker ju runt och min syrra också men jag och mamma är iallafall ALLTID hemma. Jag har dock kommit på att om några månader (10 Maj) ska jag till Barcelona! Jättekul, det är med folk från skolan och jag tror vi kommer ha riktigt kul, vet inte riktigt vilka tjejer det är men Maja och Anndao ska dit iallafall och dom är ju roliga båda två :)
Jag och Jocke var i stan han köpte ingenting och jag köpte AmorAmor som luktar sjukt gott!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är ganska trött men vill ändå hitta på nåt. Kanske blir film hos Erkan ;)
Nu ska jag äta middag med min mor adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0