I don't know where it is I don't know when but I want you around

Idag har jag hört typ VÄRLDENS bästa talare föreläsa, Francesco Kovac var på skolan och berättade om hur det var under Stalin tiden. Det var verkligen helt sjukt. Den människan har vart med om hur mycket saker som helst och ändå är han nog den gladaste människan jag sett. Jag vet knappt nånting om kommunism överhuvudtaget, men iallafall, till resten utav min dag.
Klockan två samlades hela 9B i ett rörelserum och där fick vi kolla på en kort film som Josef Fares har gjort, den hette "KOM DÅ!" och handlade om våld. Efter det skulle vi göra danser som spelade på känslor som vi fått när vi såg filmen, det var riktigt kul, särskillt att kolla på alla andra gruppers danser.
Efter allt dansande ville jag, Nora, Maja och Erikorna fika så vi gick till Nästan Hemma, det känns som om vi satt där i flera timmar och bara pratade och fikade jättemys.
När jag kom hem höll mamma på att laga korvstroganoff.
Nu sitter jag här och vet att jag MÅSTE göra bajs gympauppgiften, men jag vet verkligen inte hur man gör. BLÄ!
Nej om några timmar ska jag faktiskt göra det där....men det är då :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra skrivet i bbs kommentarer.

2008-03-14 @ 15:11:27
URL: http://misstrash.blogg.se
Postat av: Malin

Varsegod.

2008-03-15 @ 12:26:21
URL: http://misstrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0