hey mr tamburine man

Lov är så skönt, man kan sova så länge man vill och när man väl vaknar så är man faktiskt hungrig, inte som i vanligt när man sitter i köket och tvingar i sig en dum macka med något dumt pålägg på.
Idag är det iallafall måndag, jag har inte gjort så mycket alls förutom att kolla på en skum film som hette Agnes Cecilia, den gick på fyran, dom brukar ju visa skumma filmer när det är lov. Jag och mamma var och fikade hos farmor och farfar och då fick jag ännu mer påskägg, men det är jag glad för. Godis och lov hör liksom ihop!
Just nu sitter jag och pratar på msn (jag vet supercoolt) med min vän Matilda som har blivit moster igen! Grattis!
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, nu sitter jag här och försöker rita av en bild på mig, går väl sådär...ser mer ut som barbie haha.
Jaha nu var det mat adjö!       
Här är föresten lite feeeettt sköööna gamla bilder ;)


Kommentarer
Postat av: majabajs

Fiiiina dubbelhakan där asso!

2008-04-01 @ 23:40:05
URL: http://www.majahh.blogg.se
Postat av: linnea

hahahahah fy fan va söt bild på oss! jag dör lite

2008-05-14 @ 19:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0