från the tingel

PERSONLIGHET - JAG ÄR
Blyg: Oftast inte
Smart: När jag vill
Långsam: På att gå, JA
Stressad: Absolut inte
Tålmodig: Inte så värst...
Djup: När det gäller så..
Öppen: Då & då
Ärlig: Haha jaaa!
Positiv: En blandning
Ansvarsfull: Jorå

VÄNSKAP - JAG HAR;
Svikit en kompis: Ja
Förlorat en bästa vän: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön:Ja
Slagit en kompis: Självklart ;)
En kompis som vet allt: Ingen vet allt
Berättat hemligheter: Hela tiden ;)

KÄRLEK - JAG HAR;
Blivit sårad: Ja
Haft/Har stadigt förhållande: Ja
Krossat någons hjärta: Inte vad jag vet....
Gett någon ditt hjärta: Ja
"Playat": Nej nej
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja det har jag
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Hahah....kanske lite...
Varit otrogen: Tyvärr ja...

FAVORIT - ER;
Låt just nu: Paolo Nutini New Shoes
Pryl: Mitt guldhjärta ;)
Film: Pulp Fiction och Orgazmo hahaha
Bok: Klassresan...SÅ JÄVLA BRA!!
Lärare i skolan: Jag blir mest irriterad på alla, men Mia
Plats: Min säng
Frukt: Mango mango mango!

JAG HAR;
Sytt: Ja balklänningen ju ;)
Opererat mig: Nix
Cyklat omkull: Har väl kanske hänt.....
Sjungit i duschen: Ja XD
Hoppat bungyjump: Nej aldrig, hjäälp 
Fobi för något: Spindlar i duschen och tvestjärtar!
Sett någon dö: Bara insekter
Varit på begravning: En gång
Sagt att jag hatar någon: Japp

LIVET;
Svart eller vitt: Svart
Rött eller blått: Båda absolut!
Skriva eller tala: Men vafan, båda två!!!
Vatten eller coca cola: Ingen utav dom!
Nagelbitare: Usch nej
Mobil eller mp3: Mp3 mobil?
Snygg eller charmig: Är man charmig är man snygg  ;)
Lösgodis eller choklad: Choklad ....

Frukt eller grönsak: Frukt
Film eller serie: Serier
Festa eller softa: Festafestafesta
Sommar eller vinter: Sommaren
Fredag eller lördag: Fredag, då är det ju en dag kvar
Levande ljus eller lampa: Levande ljus
Övervikt eller undernärd: Helst inget men hellre undernärd
Kärlek eller vänskap: Kärlek=vänskap Vänskap=kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0