easy like sunday morning

Helgen är slut.
Nu väntar relationsvecka på mälarhöjdens skola, vet faktiskt inte alls vad vi ska göra för nånting... Bättre än vanlig skola lär det ju vara iallafall.
I fredags var jag först hemma hos Jocke med massa pojkar och flickor som jag tycker om, sen gick vi till Fruängen på nån lokalfest, temat var tydligen rosa men det visste inte jag. Det var mysigt där men mörkt så man såg typ ingenting, dessutom var dörrvakterna liiiiite sura....
I lördags så var jag Erika och Nora i stan och letade runt efter snygga kläder, jag köpte två par svarta leggings och en blå body från Monki. Maja som hatar body's kommer väl bli arg på mig, hihi. På kvällen var jag hos Jocke igen och han gav mig en skjorta! Woho ! Efter ett tag så började många gå hem så då gick jag med.
Idag ska jag Nora och Erika gå till gymmet och träna lite, får väl se hur det går......

Det här är typ den sötaste killen jag har sett, han är ju hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: erika j

ååh man vill ju bara äta upp honom ju haha!

2008-03-09 @ 19:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0