don't tell me not to leave right before I go

Måndag måndag måndag.....
Påsklov snart. Idag var jag i skolan tills kvart över fem.....gjorde Konsumentekonomi prov som aldrig ville ta slut. När jag väl var klar så tittade jag ut genom fönstret och såg att det SNÖADE och inte lite heller. Då ringde jag mamma och tvingade henne komma och hämta mig, hon skulle ändå handla så det var skönt.
Skoldagen var lite konstig, jag var jätteglad halva dagen men den vart bara värre och värre, förstår mig verkligen inte på människor ibland.... Snart ska jag iallafall lägga mig i soffan och kolla på nåt inredningsprogram mamma brukar kolla på i väntan på C.S.I sen är det läggdags, jag är förskräckligt trött. Igår somnade jag snabbt för jag hade Hide and Seek på på tv:n, LÄSKIGT! Nu har jag precis översatt min spanska resturang dialog så då blir nog Axel O glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0