baby i can be the one to take you home

Nu sitter jag här på en tisdags kväll, imorrn är det onsdag, det vill säga, LILL-LÖRDAG! Sen har vi bara en torsdag kvar sen är helgen här IGEN!
Jag funderar på att för en gångs skull planera helgen så man inte sitter där med tomma händer och bara väntar på att något ska hoppa fram, så får det bli, det får jag ta itu med imorgon.
Så vad har hänt idag?
Jag har dansat, gjort hjärt&lungräddning på en missbildad docka, vart med om världens töntigaste girlfight och kliat Jockes hund på magen så länge att jag har päls under naglarna.....
Relationsveckan fortsatte, vi pratade bland annat om homosexualitet, vi kollade på en kort film om unga människor, framförallt killar, som hade svårt att acceptera varandra för dom dom är, inte världens bästa förklaring men ja. Det är ju ett stort problem, det märker man bara i klassen, vi har många homofober, eller snarare det finns många som inte vet någonting och bryr sig för mycket. Usch, jag blir så irriterad på sånt här, jaja.
Nu knackar John Blund på dörren så det är dags att sova nightie night;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0