alla vi i spanien vi alskar varandra

Halluuuuuuuuu!
Jag, Linda och Kalle kom fram typ klockan tio i onsdags, pa morgonen. Jag trodde vi skulle vara ganska mycket med varandra men sa har det inte vart, jag har varit med Berta(hon jag bor hos) och hennes kompisar, bara typ. Men det har vart kul det med, fast dom pratar ju catalanska hela tiden och det gar sa fort sa jag fattar ingenting. Igar var vi pa ett disco och vi kom hem typ klockan fem sa jag vaknade klockan fyra idag, haha. Idag ar det EM final och den tror jag vi ska se pa, Spanien lar ju vinna :D
PUSS!

Kommentarer
Postat av: maja

ALLA VI I SPANJEN VI ÄLSKAR VARANDRA: ALLA VI I SVERIGE HATAR VARANDRA DÄRFÖR TYCKER JAG ATT VI FLYTTAR TILL SPANJEN FÖR DÅ KOMMER VI BÖRJA ÄLSKA VARANDRA!!



hÅll käfften din mamma är blek!!! PUSS

2008-06-28 @ 19:32:37
Postat av: erika jeeey

åh var najjs det låter, hare bäst!:D

2008-06-28 @ 20:03:02
Postat av: Nina

Heja på Spanien åt mig oxå, jag ska HEJA massor här hemma.

pysspyss

2008-06-28 @ 21:50:59
Postat av: maja

vadå tjurens farbrar bra??? toros tio bueno?? jag säger brara QUE?



VIVA ESPNJA!!

2008-06-30 @ 03:57:17
Postat av: maja

sure balla bacon, tio är i alla fall farbror bazz!! men hörrö kom hem snart jag har inget liv utan dig! PUSS <3

2008-06-30 @ 22:35:57
Postat av: maja

hahah din stämmer väll också ganska bra ändå,:D PUSS!

2008-07-02 @ 07:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0