thursdays

Nationella igen. Idag var det uppsatsskrivning som gällde. Man fick välja mellan fem olika rubriker och texttyper (tror jag?) och lektionen var i 160 minuter. Jag valde att skriva en novell liknande text om "Val som berör", man skulle skriva en berättande text om val man gjort i livet.
Antingen gick det bra eller så var jag helt ute och cyklade, brukar kännas så för mig efter ett prov.
Dagen var ganska slapp, vi hade bara tre lektioner det var tråkigt att vi missade bilden för jag ville verkligen sätta igång med mitt inredningsarkitekts-projekt.
Efter skolan gick jag, Nora, Minna, Erika och Maja till Mälarhöjdens one and only café Nästan Hemma. Vi pratade lite innan jag skyndade iväg till Västertorp för att hämta ut skinnjackan och skorna som var på lagning hos Fenix Skomakeri ;)
På kvällen var det ledarutbildning i kyrkan. Vi fick semlor!*mums* Vi fick också pröva massa lekar, min favorit var nog The Muffinman, vi gick igenom hur man skulle leda en lek och lite sånna där teoretiska grejer också.

Nu är jag helt sjukt trött men måste ändå kämpa mig igenom lite genetik frågor eftersom vi har prov imorrn, iförsig är det bara G-delen och jag har faktiskt hängt med i NO:n (för en gångs skull)

Jaja wish me luck och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0