svåra frågor

1. Värsta känslan?

 Att bli ignorerad eller missuppfattad 

2. Bästa känslan?

 När man har tränat och känner sig riktigt bra

3. Din första tanke när du vaknar?

Jag vill sova mer men jag måste skynda mig

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

 Jack Penate-Have I've been a fool

5. Har du någonsin varit kär?

 Jag är kär nu!

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

 Massor av olika bilder, en whiteboard tavla och hyllor

7. Vad har du under sängen?

 En jättestor låda med gossedjur

8. Ser på?

 Gossip Girl, Brothers&Sisters och Greys Anatomy

9. Lyssnar på?

 Nästan allt, just nu Adele-Chasing Pavements

10. Skriv nått smart!

 Hmmm....
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

 Martin Luther King

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

 HAHA! FULING :D

13. Vad vill du bli när du blir stor?

 Jag skulle vilja bli advokat

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

 Konstig och glad kanske?

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

 Jag vet inte?:O

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

 Världsmästare i HUMOR

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

 Ingen, jag vill ha kvar alla mina!

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

 Jag skulle kunna vara osynlig, och andas under vatten

19. Vad är du beroende av?

 Oboy, definitivt oboy.

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

 Min pojkvän! Mohaha !
21. Hur gammal är du egentligen? 
 Jag är femton men om två dagar är jag sexton


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS i förskått gulli(H)

2008-02-18 @ 15:02:44
URL: http://ttinglan.blogg.se
Postat av: Anonym

åh, grattisar sötnos

2008-02-18 @ 21:48:09
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0