Fettisdag!

Eller kanske fettodag?
Efter att ha sovit typ fyra timmar gick jag upp för att göra nationella proven i svenska, det gick bra, frågorna var bara konstiga men det kändes ganska bra. Jag var ganska okoncentrerad hela dagen, och trött!
Efter skolan träffade jag Bettan i Axelsberg och så gick vi hem till henne och bakade brownies! Men vi hade ingen choklad så vi fick gå och köpa det med tjugofyra enkronor. Vi gjorde iallafall VÄRLDENS godaste brownies, eller kanske inte världens men iallafall jättegoda :D Vi kollade lite på Kyle XY, som var skumt, han gick runt och visste typ ingenting. Mina läppar blev målade röda och sen tog jag tunnelbanan hem. Kanske skulle man investera i ett rött läppstift?
image10

Inte dior isåfall, lite över min budget ;)

Här är iallafall lite finfina bilder ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa gör det de e fett fiiint =D
PUSS tinglan!

2008-02-05 @ 21:37:33
Postat av: dudie

wiped cream or chockolate sauce? fett najs me rött!

2008-02-05 @ 22:14:09
URL: http://dudie.blogg.se
Postat av: alexandra

Hahaha syftar du på mina läppar, dude, jag vet att dom är ganska oemotståndliga men GET A HOLD OF YOURSELF ;)
hihi tack tack, ska fundera på det där röda, trots min clownmun :D

2008-02-05 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0