stockholm ligger öde och världen håller andan

En liten måfå lista som man kan göra med hjälp av sin kontaktbok i mobilen

Har du pussat...?
Denise. Haha nej inte vad jag minns :O

Vad har du för relation med...?
Pappa. Ja, han är min pappa.

När ska du träffa...?
Max. Enligt planz imorrn!

Är...söt?
Småttis. Ja, det hör man ju småttis!

Vad var ditt första intryck av...?
Anna. Att hon var väldigt trevlig och cool!

Gillar du...?
Jocke. Ja jättemycket han är som en storebror!

Har du träffat...den senaste månaden?
Robin Håård. Nej det var längesen jag träffade honom.

När ska du träffa...nästa gång?
Wille. Jag vet inte riktigt hoppas snart!

Är du nära vän med...?
André...haha nej.

Har du gått på bio med...?
Hampus. Nej jag tror faktiskt inte det, borde vi göra!

Skulle du kunna gå ut med...?
Emma. Nej jag är ju upptagen!

Vad pratar du och...oftast om?
Alva. Vi pratar om allt, vadsomhelst närsomhelst.

Skulle du kunna ge...en kram?
Carro. Det skulle jag absolut göra, jag är inte kramsnål!

Vad har du och...för relation?
Erika J. Det är en helt underbar kompis som jag dock inte träffat på ganska länge

Vad skulle du vilja göra med...?
,Mormor haha! Jag skulle vilja äta middag med mormor:

Vad är det bästa med...?
Björn. Det bästa med Björn är att han är bäst när det gäller.  

Brukar du och...träffas?
Emilia. Nja, då och då :)

Har du haft sex med...?
Maja. Ja absolut!

Är...snygg?
Victor Krull hahahaha. Ja han är snygg.

Har du varit hemma hos...?
Berta. Ja har bott där i två veckor.


Kommentarer
Postat av: maja

vadå!! vi har ju haft sex mins du inte??

2009-01-20 @ 01:01:42
Postat av: sandra

ja men jag skrev ju ja :D

2009-01-21 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0