Plasten gör dig vacker är Du glad?

Nu är det bara en och en halv skoldag kvars tills jullovet börjar, det ska bli så OTROLIGT skönt! Jag trodde första terminen på gymnasiet skulle gå enkelt och snabbt men det har visat sig vara en av de jobbigaste terminerna någonsin, sjukt mycket saker har hänt, roliga, tråkiga, hemska och underbara. Måste iförsig erkänna att det har gått väldigt fort, känns inte som jag har gått i B1B i 4 månader redan.

Idag hade vi matteprov på procent, det gick faktiskt förvånansvärt bra, jag är inget mattegeni och de vet de flesta som känner mig, men den här gången svarade jag på ALLA uppgifter och tror inte jag hade fel på någon G-fråga alls. Känner mig nästan lite stolt! Jag slutade efter provet eftersom det bara var massa håltimmar på eftermiddagen, så jag, Claudia och Natha gick till matsalen och åt BRKs årliga julbord som faktiskt smakade mycket bättre än vad julbordet på mälarhöjden gjorde/gör. Mätta och glada åkte vi in till stan där vi skildes åt och jag istället mötte Alva för lite julklapps shopping! Det gick väl relativt okej, jag hittade en present men det var mycket trevligt.

Juste, Matti mötte för första gången min mor idag, det gick bra!

Nu är det sovdags för att orka upp tills imorgon, en meningslös dag egentligen fika på svenskan och film på kommunikationen och historian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0