jag har närt en kommunist vid min barm!

Nu är julafton här och åh så mysigt det känns!
Jag ligger och ska försöka sova i min säng och jag känner att det är nästan för spännande för att vakna, jag vill att det ska vara morgon nu, att jag ska få ta bort dom hemmagjorda papiljotterna ur mitt hår och ha sånt där fint lockigt ängla hår som jag alltid hade när jag var liten.
Något som jag alltid tyckt varit bäst med julen är självklart-trumvirvel-KARL-BERTIL JONSSONS JULSAGA! Den är bäst, så underbar och härligt röd på alla sätt och vis! Längtar tills klockan slår sju den 24:e december varje år och den lilla fräkniga, orange håriga pojken med målbrottsröst uppenbarar sig i TV-rutan. 

   

Kommentarer
Postat av: Nina

Underbara goa kusin.....

Trist att du inte fick njuta ordentligt av din orangefärgade vän iår.......

Ses snart idag igen :)

Kramar

2008-12-25 @ 11:33:57
Postat av: Maja

åhhh vad jag hatar honnom! men de är så jävla typiskt dig!

2009-01-20 @ 00:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0