I love you ooh baby I love you

Hallåååååå ! Idag är det onsdag, jag är fortfarande sjuk men imorrn ska jag till doktorn.
Det är verkligen hemskt att vara sjuk när det är fint väder ute, hemskt hemskt hemskt! Allt jag har gjort idag är att kolla på B-serier och sovit. Låter iförsig inte så illa men man är ju hellre ute i vårsolen, nu när den äntligen har kommit! Jag var inne på nån tjejs blogg och hon hade shoppat massa fina vårkläder, härligt härligt. Jag har inte hittat nåt jag verkligen vill ha såhär till våren, eller jo, men inte något som finns i affären. Åh så jobbigt livet kan vara ibland ;) haha.
Imorrn hoppas jag iallafall att jag kommer iväg till skolan efter doktorn, har massor av SO att göra sen är det nationella i engelska på fredag, som jag inte får missa.
Nu ska jag titta på So you think you can dance.

Här är en av mina favorit låtar, särskillt på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0