mest förvirrad

bara två dagar kvar innan det är dags för helg och tre veckor UTAN skola! wihuuuuuu
det är iförsig prao....men vadå, det är ju kul. själv ska jag praoa på en café inne i gamla stan vecka 42 från 9-16 så det är bara komma till Café Cronan, vecka 43 ska jag va i ett butikskök på Vi Skeppet på lidingö (där jag praoade sist) det blir nog mys! 
måste ha till höstlovet! 
en ny vattenpipa
en mysig kofta
ett par varma vantar
en kappa kanske?

det är min lilla "vill ha" lista just nu, sen ska nog allt rulla!
föresten så kommer det en ny saw (förlåt jocke du hade rätt!) baaaaaaaaangar inte på å se den haha ! usch.
föresten såg vi världens sämsta kopia på saw i lördags, den hette "are you scared?" rekommenderar den INTE INTE INTE INTE ! det är den nästsämsta skräckfilm jag nånsin sett, på delad första plats ligger en jättekonstig som jag inte ens kommer ihåg namnet på som vi såg hos maja, det handlade om nåt cp djur som tog tungor och ögon från människor, det va jättestort och hade typ vingar och grejer(like that's gonna happen). den andra filmen tror jag hette "the woogieman" eller var det kanske "the boogieman" ? iallafall handlade om att en kille hade vart rädd för den är boogie-woogie mannen när han var liten och att den fanns på riktigt och dödade hans föräldrar å grejjer. DÅLIG va den iallafall.
nu när jag har ämnet skräckfilmer vill jag bara meddela hur mycket jag gillar skräckfilmer! det är så mys att kolla på, helst ska dom vara psykiska.

idag fick vi veta att vi ska gå på skolbio,haha, vi ska se this is england. den är så jävla bra och hemsk. asså killen är typ 10 och grejerna han gör....det är ju helt sjukt....känslosam film....

jaja det var väl allt för mig peaaaaaace


och han är ju bara för mys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0