kiss kiss

en till dag i jobbets värld haha !
allt har varit som vanligt, runt ett gick jag till A.N.T för att kolla hur mycke det kostar att pierca örat, 200,yes tillochmed JAG har råd mohahah ! så på eftermiddan kom mama och så gick vi dit och där var ju världens snyggaste kille som mina ögon NÅGONSIN skådat....haha får lite rysningar (BRA RYSNINGAR) när jag tänker på honom, allt var snyggt med honom, piercingarna tatueringarna kläderna ALLT! snygg snygg snygg snygg! så, nu har jag fått avreagera mig lite.
jag piercade allafall örat och det gjorde inte ont, det krasade lite bara :)

nu är jag hemma igen och jag är nöjd med min lilla blingbling haha ! får se vad som händer ikväll, får hoppas på nåt roooooooooligt ! pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0