just another day in life

idag försov jag mig. usch jag skämdes jättemycke när jag kom EN OCH EN HALV timme försent, fast kan iförsig skylla lite på den långa resvägen, tar ju trots allt 45 minuter....
jaja det va lugnt för handledaren ted iallafall.
jag fick göra mackor,plasta in grejer,göra bearnaise-sås och sen var det lunch. till lunch åt jag dagens rätt från resturangen viva (dom hör liksom ihop, sammarbetar eller hur man ska säga) det var lax med ris och spenatsås, helt okej gott.
efter lunchen fick jag göra chokladbollar :D det var jättekul! sen gjorde jag taco-lådor och efter det var klockan redan fyra så jag fick gå hem.
uppe i "personal-rummet" så var en kille som jag jobbade mer när jag praoade där sist, han retades alltid haha han va rolig, det är tråkigt att han inte jobbar så mycket längre.
jag åkte hem och så var jag hemma och fick fiskbullar (euw) till middag, sen bar det av till gymmet med marre. jag skrev upp mig på ett core-pass. innan det så gick vi till själva gymmet och marre visade mig hur alla maskiner funkade, även fast jag inte fattade alla haha !
när klockan började närma sig tjugo i åtta så gick vi till den korridoren där core skulle va, marre väntade utanför med mig och efter en stund var det dags att gå in. men eftersom det bara var jag som hade betalt så gick marre hem och jag tränade hårt med massa andra. haha det var ganska bra faktiskt, magträning mest :)
kom hem duschade och kollade på desperate housewives.
nu sitter jag här och ska gå och lägga mig om en minut en sekund men jag har ett problem!
maskerad, vad ska jag klä ut mig till ? hjääääääälp !
jaja natti natt pusspuss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0