i'm a nörd

1.Vem ringde du senast?
mamma :D

2.Vem ringde dig senast?
haha jag håller dig hemlig eftersom du tydligen ringde fel ;)

3.Vad står det i ditt 4:e sms?
"vart är du nt?"

4. vad står det i ditt 12:e sms?
"jag är i liljeholmen nu :)"

5. vad står det i ditt 6:e sms?
"Ajt skynda haha :) <3"

6. vad står det i det 6:e skickade smset?
jag har raderat mina skickade

7. Har du några utkast?
nix

8.Vad är ditt rekord i snake?
167400 på quadrapop....nörd

9. vad har du för kontakter som börjar på...

-J: jakob,jenny,jesper,jessika,jiyan,joao,jocke,jocke w,jocke n,jonatan,julia

-T: therese,tony

-M: maja,malin b,mariam,marielouise,matilda,max,mia,micho,mike,minna,moa,my,mårten

10. vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2?
haha va ?

11. Vad står det i dina påminelser?
"pengar 20 november"

12. har du privat nummer just nu?
nej eller jo hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0