i'm a dreamer waiting for the sun

gott folk, helgen är över och nu är det dags för ännu en till prao vecka.
vi skeppet lidingö är det som väntar.
helgen har vart mycke bra, jag har varit med marre. jag har saknat dig mycket :) <3 du är bäst mohaah!
igår var vi i stan och då köpte jag en jacka. en grå från h&m.
på kvällen var vi på fest i täby som hade både sina bra och dåliga stunder. förlåt!<3

muuuuuuh...
nu vet jag precis hur det kommer bli. jag kommer sitta här och tänka jättemycket, sen kommer jag börja gilla dig och så kommer jag vara jätteosäker och det kommer antagligen sluta med att inget händer.
men jag kan inte hjälpa det....hah here i go...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0