höstlöv

idag när jag var på väg hem med bussen åkte vi igenom ett villa område. det var massaaaaaaaaa oranga och gula löv på marken och det kändes faktiskt riktigt härligt! mysigt med höst ändå, sitta med filtar och stickade mössor och bara mysa!

dagen började med att jag var hos doktorn....han satt och frågade massa frågor om allt möjligt sen tog han blodtryck några gånger. han hade typ ingen aning om vad det var så jag fick gå till LABBET!
när jag kom ner så tog sköterskan fram en mugg och satte på en liten lapp och så sa hon : urinprov
what?... det har jag för det första aldrig gjort....haha jaja jag fick väl försök, men innan det tog hon sex rör med blod som dom skulle testa mot olika saker..
efter alla tester gick jag och mamma till apoteket och hämtade ut smärtstillande tabletter, citodon. men jag har upptäckt att dom inte funkar....kuuuuuul.....bazz....
det blir väl magnetröntgen för mig dåra....mysigt !

på praoen fick jag lära mig göra latte.....den vart ju inte så snygg men men haha ! kunden klagade inte allafall.


tack för pratet igår också haha, var skönt att prata med några som har nåt att säga tillbaka :)

kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0