hösthösthöst!

1. Tre namn jag lyssnar till: alexandra,alex,sandra
2. Någonting jag tycker om med mig själv: hmmm....jag vet inte men nåt är det :D
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: jag är dålig på att passa tider
4. Detta är jag rädd för: att gå hem ensam genom 'läskiga skogen'
5. Tre saker jag vill ha varje dag: en kram en puss och kärlek! 
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: hmm är dålig på att hoppa hopprep,matte och fysik
7. Detta tycker jag om att göra: vara med kompisar,rita och allt kul typ!
8. Detta vill jag göra just nu: gå på bio ! det är ju perfekt bioväder
9. Bästa känslan: glädje,kärlek& att känna sig uppskattad
10. Värsta känslan: att känna sig sviken,ledsen eller ensam
11. Egenskaper du gärna vill att din partner har: charmig,rolig,snäll,omtänksam och bry sig om mig
12. Är du kär just nu? nej är inte kär i nån just nu :)
13. Vill du gifta dig? om jag hittar nån som vill gifta sig med mig så absolut
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: så mycket,jag vill skaffa barn haha :)
15. Min käraste ägodel: MITT HJÄRTA! haha nää, men typ....min mobil är viktig
16. Något jag vill ha i present: en riktigt personlig present,annars typ kläder och en riktigt god parfym!
17. Detta har jag på mig just nu: ett vitt linne och gråa mjukisbyxor,cosy. 
18. Favoritkläder: underkläder, det är det snyggaste och det roligaste att köpa :)
19. Favoritdjur: hund,katt allt!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: indiepop,rnb,hiphop eller....jag gillar det mesta
21. Favoritlåt just nu: hmmm jag älskar arctic monkeys fast jag har lyssnat på george michael-faith mycke haha :D
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: svenska,bild och engelska är nog roligast. tråkigast är teknik,matte och NO fyfan...
23. Stjärntecken: fisk och vattuman
24. En bok jag älskar: Malin+Rasmus tror jag den hette,uppföljaren till Klassresan av Moni Nilsson allafall
25. En film jag älskar: pulp ficiton, alla gånger :D sen allt om min buske och orgazmo hahahah
26. Tv-program jag gillar: desperate housewives,grey's anatomy och vad heter det ? systrar och bröder typ går på femman allafall 
27. Favoritdoft: gillar christina aguileras nya
28. Detta äter jag gärna: sallad
29. Dricker helst: oboy eller apelsin juice 
30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Grekland,usa,italien,hawaii. skulle inte banga på att åka vartsomhelst typ
32. Färg på mina ögon: grön,blå,gul dom ändrar färg helt enkelt :D
33. Min längd: 154 STOLTA  cm
34. Jag tror på: kärleeeeeeek
35. Jag spelar: piano och BAS ! haha
36. Person jag beundrar: hemligt!
37. Så här bor jag: jag bor i ett hus i fruängen som är ganska stökigt
38. Antal döda krukväxter i hemmet: MÅNGA
39. Det här tänder mig: Charmigt leende
40. Det här gör mig avtänd: folk som vet för väl att dom ser bra ut och dryga människor
41. Favoritfärg: svart gillar jag
42. Favoritcitat: kan inte tillräckligt många för att ha en favorit
43. En hemlighet jag vet: det är ju hemligt
44. Bästa present jag fått: barbies hahah
45. Senast köpta skiva: vann faktiskt kanye west skiva från playahead.se
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: haha vet inget
47. Den kollar ja efter först när ja loggar in på msn: hmm ingen särskilld
48. Udda förmåga/egenskap: vet inte riktigt jag kan knäcka högt med nacken ?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara? en apa
50. Vad lyssnar du på just nu? dole-varför ängel
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: jag har typ segat idag men jag ska nog hitta på nåt ikväll annars är det ju Desperate Housewives
52. Var är dina föräldrar födda?: Sverige tror jag
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: photoshop
54. Vilken är din favoritrestaurang? äter typ aldrig på resturang
55. När badade du i en pool senast? i våras, simprov i skolan
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: ja det har jag
57. Hur många barn vill du ha?:  ingen aning, mer än två
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: ogillar hardcore
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: får inte rösta på två år så...
60. Vad har du för TV-kanaler?: lite mer än vanligt har typ femman,trean,mtv osv...
61. Har du åkt moped någon gång?: jag har en moped :)
62. Har du busringt någon gång?: hahahaha oja
63. Har du fått felparkeringsböter?: nej men det var nära
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?: är lite höjdrädd men skulle inte banga!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?: vet inte
66. Har du en egen trädgård?: ja vi har trädgård
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: findus och djungeldjuret hugo!
68. Kan du alla orden i nationalsången?: njee...dom är ju svåra
69. Badkar eller duschkabin? badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? allt om min buske
71. Favoritpizza?: gillar inte pizza
72. Chips eller popcorn?: chips
73. Vilken färg på läppstift använder du?: använder inte läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: nä hahah
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nej skulle inte passa in :D
76. Apelsin- eller äppeljuice?: apelsin :)
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: hmmm åt i min ensamhet pesto pasta:D
78. Favoritchoklad?: ren choklad, marabou ska det va
79. När röstade du senast?: har inte rösträtt
80. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för?: bra fråga
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: nej aldrig
82. är du duktig på matlagning?: medelmåttig haha
83. Klarar du att tanka själv?: ja har ju lärt mig nu :D
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamteve?: nej usch
85. Pepsi eller Coca Cola?: smakar samma sak spelar ingen roll
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: ja det har jag haha
87. Vad var det senaste du handlade?: ett paket tuggummi
88. Har du kräkts offentligt? : på gotlandsbåten, usch...
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: absolut
91. Har du ringt något betalnummer?: jo...
92. Kan man vara vän med sitt ex?: klart man kan
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: farfar för flera år sen
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: ja jättemycke tydligen
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: har ingen :D
96. Vad har du i din väska?: oj , typ allt
97. Någon sak du gör innan du går och lägger dig? kollar på klockan
98. Antal personer du kan lita till 100 på? finns inte så många längre
99. Var hittade du den här listan?: hittade den i nån randoms blogg
100. Tre personer jag vill ska göra denna: alla som tycker den verkar kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0