hösten

Klädsel:
Vad har du på dig idag:
Just nu har jag en oversize t-shirt med strumpbyxor och mjukisbyxor....säxy.
Vad använder du just nu för skor: Inga just nu men senast mina gråa pumps(?)
Favoritfärg på kläder: Typ svart ?fan va tråkigt det lät men vafan!

Senaste person som..
Sov i din säng:
det var väl jag med
Du pratade med: björn
Du gick på bio med: möööh har ju inte vart på bio på hundra år men det va nog angie
Du delade en drink med: haha det var nog naomi,frida och maja!
Du gick på stan med: hmm....minna och nora
Skällde på dig: jocke haha

Senaste
Låt du hörde:
arctic monkeys-fluorescent adolescent
Film du såg: mulan och underbara älskade !
Mat du åt: kladdkaka mitt i natten
Kram: björn
Känslan: smärta
Ilska: när jag tänker på min kära familj
Resa: gotland
Glädje: puss!
Dröm: drömde att jag tuggade på ett knäskydd så jag höll på å spy
Boken du läste: "mor gifter sig" så jääävla dålig
Personen du träffade: björn
Personen du pratade i telefon med: mamma
Personen du fick ett sms av: marre :)
Gången du åt en 7-eleven korv: haha va?!typ aldrig?....
Gången du var utomhus: för ca. 15 minuter sen
Gången du sov: en halvtimme sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår kväll

sånt där är ju så mys så lägger vi lite musik på :D
den fina hade jag nästan glömt men nu minns jag den igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0