girly man

ännu en helg, skönt!
efter en vecka av hårt slit på ett café är det jätteskönt med helg. nu kan jag verkligen förstå varför det uppskattas så mycket av dom som jobbar.
jag fick föresten en jättegullig present av min handledare,en skyddsängel med en lila sten i som tydligen var min månadssten,hon gav den som tack och typ minne. haha jag tycker mer jag har varit ivägen än till någon nytta men men :D

igår kväll så såg jag scarface för första gången....sorgligt för den snygga killen,manny,dog. nu känner jag att jag verkligen inte tar upp det viktigaste i filmen men....han var ju snygg. haha juste vi kollade på konstiga videos på youtube också,haha som den jag har här nere hahah..den dåliga sidan av min humor kunde bara inte motstå den. iallafall refrängen hahaha !

idag var jag föresten i stan med marre. först åkte vi till slussen där vi köpte en varsin jacka. fast jag var lite osäker om jag verkligen ville ha den mörkblåa jackan som jag hade köpt från h&m. det fanns en annan jacka som var grå och i lite höstigare-tyg som jag hade spanat in men den fanns inte kvar i min storlek, så vi åkte till t-centralen och yes, där fanns den. så jag bytte sen så åkte vi hem. fast emellan det så var vi på kicks där marre blev sminkad av en makeup artist som berättade att hon hade sminkat dogge i veckan (jag mötte lassie eller vad....).
på tunnelbanan hem gick det på två killar som sa ett skämt väldigt högt och nej nej, jag tror inte alls dom syftade på oss.....*___*
-hur många blondiner är dumma av alla blondiner?
-öhh.....jag vet inte...
-men eru dum, det är ju alla!
-haha juste och brunetter också hahaha!
suck......onödigt.

nu ska jag gå och äta krabba hos mormor, få till den där goda lukten om händerna till lördagskvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0