en tisdag

idag har jag vart hemma helaaaaaaa dagen, det var skönt faktiskt. att bara ta det lugnt och sådär. skulle egentligen hämtat isis på dagis men det gjorde mamma istället.
satt och kollade i DNs gymnasie bilaga i typ en timme också. resultatet blev att jag fortfarande är lika förvirrad som innan, har absolut nollkoll på vad jag ska välja. men kanske hittar jag nåt bra på gymnasiemässan kanske? får väl hoppas på det iallafall...
jag bokade tid hos frisören också, men är nervös. det är ju normalt med tandläkar-skräck, men hur är det med frisörskräck egentligen? jag kan ivarjefall erkänna att jag lider utav FRISÖR-SKRÄCK....usch...dom klipper alltid fel, alltid för mycket, men kanske blir det bra den här gången. mamma klippte topparna idag, liksom klippte bort det slitna så frisören bara ska klippa en "frisyr" haha. jag har ingen aning om hur jag ska göra det, uppklippt,etapp,page,ljust,mörkt ahahaha jag har ingen aning men det löser sig!
imorrn ska jag träffa angie, henne har jag inte träffat på typ....flera månader! saknar henne...
sen resten av lov veckan vet jag itne riktigt vad jag ska göra, har fortfarande mina biobiljetter ju ! men folk verkar inte vara så biosugna ÄVEN fast det är mysigt bio-höstväder.

jaja nu är det läggdags :) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0