and i've been saving up all my emotions cause nothing seems to make this better

hejhallå !
idag var nästsista dagen på praoen och jag jobbade på i köket som vanligt. gjorde 49 lasagner *stolt!*
fick mitt omdöme också eftersom min handledare åker till finland och inte kommer imorrn. han hade bara sagt bra saker och jag hade fått 3 biobiljetter och en check på 200 kronor (att handla på på Vi Skeppet alltså) naaaaaaaaajs bio på lovet nååån ?
sen sa han att jag skulle lämna mitt CV till den typ ansvariga,eva. min första tanke var väl mest "hur fan ska jag kunna skriva ett CV?" men nu har jag gjort ett iallafall....hoppas det blev rätt! nu håller jag mest tummarna för sommarjobb :)

helgen väntar och det ska bli sköööööönt....åh! najs :D får se vad som händer har ju typ inget planerat den här helgen mer än att jag kanske ska på maskerad och att jag ska träffa marre.
jag och mamma beställde föresten kläder från h&m för några dagar sen, jag beställde en tunika,en trekvartsarmad tröja och ett siden diadem :)

läste den där grejen i metro om facebook idag föresten. självklart blir man lite chockad och sådär men sen tänkte jag att liksom, om jag inte lägger ut något på mig som skulle kunna användas emot mig så är det väl ganska lugnt....fast ändå inte åhhhhh...nu blev det blandade känslor här ;)

puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0